Sista mars....

Hejsan hoppsan även idag!
Idag är det sista mars och veckorna bara springer iväg. Känner att jag måste ta tag i mitt liv och i skolan. Ligger efter en del i historian, och i lite annat. Känns konstigt fick min första IG varning idag :O OMG! det e faaan illa. Men hon skrev utförligt att det inte hängde på min förmåga bara att hon inte fått in uppgifterna :P hehehe känns ju lite halv bra. Ligger förövrigt på VG :P men men det e ju bara att ta tag i skiten.
Även omprov på tisdag i svenska. Asså jag förstår verkligen inte hur min lärare tänker. Vem faan vill lära sig om antiken och hur man pratar latin vem vill ha prov på det i svenska? :S aja bäst att lyda o göra.

Så nu ska jag börja med att skriva rent min svenska uppgift och lämna in den imorgon. Så har jag en uppgift borta. Ska även lämna in min ena historia uppgift som jag tror att jag har lämnat in men tydligen inte. Den ligger la i min pappershög på skriv bordet. Bra där REbecca!

Efter jag har skrivit min svenska ska jag lägg ner huvudet på kudden och vila lite! INTE SOVA utan bara vila. Efter det upp och hoppa laga lite mat till mor och mig sen tagga stallet :D Tror det blir lite bommar idag.

Igår längtade jag efter sommaren som fan, det känndes som att våren ändå var påväg :), men idag var hoppet borta. Svinkallt blåsigt och duggregn :/

Nehee slutbloggat och dags för plugg,,,,,
Seeeyaaa

Livet är en fest// Granath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0