She’s been a crazy dita, Disco diva, and you wonder....

Sjuk som satan, känner mig helt cp. Redan i söndags började ja få ont i musklerna och i huvudet, vaknade av att ja skakade och inte hade sovit alls många timmar den natten. Stannade då hemma från skolan för att kunna sova ut och bli lite piggare.
Inget mer blev det av det så vaknade jag på tisdagen o kände att jag hade ännu mer ont i musklerna, speciellt i nacken och axelpartiet. MEn tänkte vafaan jag är ju inte sjuk så måste ta mig i kragen och gå till skolan. Som jag kankse inte skulle gjort.
 Blev en hård dag i köket i skolan, gjorde inte särskillt mycket och slutade klockan ett. Så var inte alls en farlig dag för övrigt. MEn mitt humör var förjävligt. Jag var trött och sur och förbannad på allt och alla. Jag kämpade igenom dagen och Jackie körde mig te stallet när vi slutade. 

Väl där kom allt :S När jag satt på Smulan mitt ute i skogen börjar ja känna att mina ögon inte hängde med. Fick samma känsla som när man är onykter, reaktionsförmågan var sjukt långsam. Och världen började snurra runt. Huvudvärk hade ja ju fått tidigare på dagen, men tänkte att det är la bara för att jag är trött och förbannad som huvudvärken kommer. Red hem snabbt och hoppade av. Då kände jag ännu mer hur illa jag mådde. Huvudet gjorde dubbelt så ont, allting snurrar och musklerna vill inte fungera. Väntade en stund tills mamma kom då frös jag som ett svin.

 Väl hemma somnade jag snabbt och tog febern, 39 grader. Hopp då var man sjuk var hemma från skolan idag, och har ätit alverdon oavbrutet sen igår kväll. Febern har gått ner till så mycket som 38 grader :) Är allmänt pigg när jag sitter ner. Då vill jag bara gör en massa saker, men när jag väl reser på mig så snurrar huvudet och då blir jag dödstrött. Blir att vara hemma imon med eftersom febern inte redigt är nere. Så bäst att vara hemma iimon med så jag blir frisk någon gång, och inte springer runt halv sjuk hela tiden.

 Men så att alla vet börjar ni få ont i musklerna, ont i nacken o axlarna. och allmänt sega i hjärnan så håller ni på att åka på samma influensa som ja har fått, och det är ingen rolig skit vill jag lova :/ Men alverdon hjälper som satan :D Varit ute och hälsat på pollen, skrttade henne barkbaka massa mys men trött som fan nu. Så blir nog att lägga sig och sova :)

God natt alla männsikor....
Livet är en fest// Granath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0