Hmmmm..

Hmmm,
 inte visste jag att eksjö hade poliser som kunde vara snabba :P? 
Hahaha påvägen hem så går Emmma och jag över stan och då ser vi en polisbil som står med blåljusen på vid lejonkulan en liten kiosk mitt på stan. Vi går förbi och rätt som det är så kommer det en till polisbil farandes... Båda står där vid och det ser inte ut som det händer nått men dom står där iaf. Och en massa folk samlas runt omkring och ingen fattar nått :P
Vi fortsätter och rätt som det är kommer det en till polisbil i full fart. stannar te och sen kör vidare!!
Oj oj oj, inte visste jag att lilla eksjö hade tre polisbilar i tjänst samtidigt :P hahaha
Säkert bara en liten snattare och så hade poliserna inget annat att göra ;D heheheh



Nehee nu ska man plugga lite snabbt och sen åka med mamma till jkpg och gå på V.I.P kväll på hööööks ;D Får se ifall jag har med mig något hem därifrån,,, Bloggar senare
Seeeyaa

Livet är en fest// Granathen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0