Dagens bravader 27 mars

Hejsan hoppsan alla glada!
Idag har jag haft ännu en dag i köket. Och på menyn för mig och Jossan stod det kalvlever :s nog bland det vidrigaste som existerar på denna jord. Iaf det var inte så mycket att lipa över utan bara att ta tag i skiten och göra det. Frukosten var inte särskiljt frestande efter att ha styckat den så kände mest att magen vände sig och allt luktade blod och smakade lever. Enormt vidrigt!
Efter det gjorde vi stekt lever och levergryta, jag förstår verkligen inte hur folk kan äta det. Det är så sjukt vidigt. Aja finns ju folk till allt ;) hahaha
Till lunch för mig idag blev det ju då kockt potatis med smör och en massa efterätt.

Jossan och Emma hängde på till Prinsess och vi moffade i oss lite kakor och kaffe. Fin fint. Bruna bönan efter det och idag blev det ingen steeekande Rebecca ;)
Nehee nu ska jag försöka laga till lite mat till mamma så vi kan dra oss ut till stallet så fort som möjligt. Stallmöte vid halv 7 och ska även testa det nya bettet på Fisan idag. Hoppas detta kanske kan lösa något problem.
Snön/regnet öser ner över eksjö och det är nog tack vare att jag ska få använda min nya gummistövlar idag :D Jätte fiiiina ;D hehehehe
Nehee nu måste jag sätta fart ;)
Ha de gött
Livet är en fest// Granath


Mummmmms eller kanske inte ;)




Nya kockorna som ska användas väääl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0