Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it....

Jobbig natt. Kunde inte somna och var nog vaken hela natten. Tills pappa gick ut igenom dörren i morse vid halv 7. Då somnade jag. Min nacke verker och jag mår allmänt konstigt. Inte sjuk, feber eller förkyld e bara allmänt vimmsig i kroppen :S
Skakar och kan inte sova har ont i muskler och känner mig allmänt svag :S
Undra vafaan som håller på att hämnda.
Sov iaf till kl 17,00 och det var det skönaste jag gjort på länge.

Vart hos hästen, och hon har kommit in i någon svacka eller så e det bara blir en massa damp utbrott hela tiden. Men har börjat komma åt henne mycket mer och kunna säga till henne mer, rida henne med benen mycket mer. O tror att för varje steg ja tar med henne varje steg frammåt kommer hon streta emot. För så dryg e hon inte så behöver hon inte göra nått så gör hon det ändå... MAn får liksom inget gratis av henne xD
Men när hon ger sig blir hon hur fin som helst o sen dampar hon lite te :P knasboll :D

Jag hatar att skriva fel sms det blir verkligen bara FEL!!! :( o nu te något negativt! :/

Blir så partyyyy sugen ;) Därför lite skön musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0