9Mars2011

Onsdag idag och helt underbart med kort dag och studiedag torsdag,fredag.
Dagen har bestått av lite lam svenska sen en samhälls lektion som det inte blev nått gjort på och efter det lite onödig naturkunskap som resulterade i att vi slutade efter 10 min (Y). Gött!
Då blev det en otroligt härlig och efterlängtad fika med Susanna. Mycket prat om killar, livet, skolan, sommaren, vänner och mycket mer. Stora planer inför sommaren planerades möjligvis lite festivaler och öland och massa mer kul. Känns som att blir det som planerat blir det en dyr men jävligt kul sommar som ny bliven 18 åring! :) hehehehhee kommer bli så sjukt roligt :D

Susanna som fyller 18 redan imon och ett stort grattis till henne i förskott den lilla fisen! kan verkligen inte förstå att vi fyller 18 iår! känner mig som 3 fortfarande :)

Smulisfisen gick jätte bra igår verkligen jätte bra, hoppas hon är lika fin idag och framöver.
Tävling inplanerad och snart anmäld till Bratteborg. Blir att tävla 1 meter. Ska bli jätte kul att tävlingsesongen kommer igång nu och hoppas Smulan och ja utvecklas tillsammans o hoppas det kommer gå framåt :)
Almira e ju frisk nu så hon ska självklart hänga på. Eller rent ut sagt vi ska hänga på dom.

Nu ska jag kanske sova lite eller göra någon nytta det får man se :)
Imon ska man ta bussen ut te stallet och sen blir det att chilla, fredag blir det galet kul förhoppningsvis. Och lördag ska jag vara barnvakt! :)

Ha ett bra liv alla vänner nu ska ja göra en powernap ;D

// Granath


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0