26:e mars 2011

Hejsan alla glada!
Dagen har varit lång måste jag säga.
Gick upp vid halv 8:a tiden och satte på sig ridkläderna och så bar det iväg till stallet.
Väl där åt vi frukost med Maria och sen började fixa iordning hästen inför hoppträningen.
Satte mig upp och så var det en snygg ponny hingst med så Smulan kunde ju inte tänka sig att vara lugn och sansad, utan började spänna upp sig så jag inte kunde skritta förbi något hinder utan hon skulle kolla på allt och hålla på att dumma sig.
Började rida och hon hade damp i stort sätt, kunde inte vara lugn ville inte lyssna och bara stressade.
Så små hindrerna gick inte så bra,men när vi höjde upp en slinga runt 1,10 så började pollen äntligen att hoppa och bete sig lite normalt. Bråttom som jag hade idag så var jag tvungen att gå ut och åka vidare.

Slängde mig in i duschen väl hemma och stoppade i mig några mackor, vidare till arbete och hade lunchserveringen idag. Trevligt trevlig
Jobbade till 2 tiden och sen träffade jag Robin och Robin ett tag o så körde dom hem mig.

Nu ligger jag här i sängen och vilar upp mig för att sedan åka vidare till stallet bada hästen, putsa saker och packa för imon blir det tävling :D

Hejsvejs!
Livet är en fest// Granath


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till :)

2011-03-26 @ 16:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0