25 mars....

Hejsanhoppsan
Idag kunde jag vakna av mig själv och det är bland det skönaste som finns. Att på morgonen bara kunde öppna ögonen och känna jag stänger dom en stund till och vilar lite. Så skönt. (:

Dagen består av att jag snart ska göra mig en jätte mega god frukost, med bl.a ägg, ostfralla med skinka ost sallad gurka och tomat, lite varmt te och kanske en tallrik gröt. Så står jag mig ett tag till av denna dagen.
Måste ut och kolla till hästen nu på dagen med, hon hade troligtvis bilvit sparkad lite lätt igår i hagen. Så hon hade varit en gnutta halt. Och vi vet ju sen innan att hennes nerver är rätt känsliga så förhoppningsvi var det en nervstöt som sist och att det är borta idag.
Annars blir det ingen tävling.

Dagen till sitt slut blir att börja jobba vid kl 18,00 på hotellet. Får se hur taggad jag väl är när jag kommer dit. :P

Gårdagen var en rätt hyffsad dag. Började skolan med en seg histioria lektion o efter det lite kort svenska med en uppgift som skulle göras, sen låååång lunch som spenderades på Babylon med Jossan och Emma.
Hotellet var det nästa med skolan och där var Alice från idol, Jay från idot, Tyra och även Kocken ;) heheh
Jay och alice har nog så grymt bra röster, satt och rös hela tiden. Men lite halvstela samtal. :P

Min kära vänn Josefina är ju typ kär i Tyra och just bara för att hon kör en sådan fin bil som Audi så får dom vara med på min blogg. Jag har nog aldrig läst hennes blogg innan, och aldrig varit särskiljt intresserad av den, vet vem hon är men inte tänkt på det så. Men nu när jag börjat läsa den så är det rätt intressant. Hon är verkligen ett gott föredömme för unga kvinnor i dagens samhälle :P

Jobbade även igår och det var en trevlig kväll med bubbel och snittar, trevligt folk och glada modevisningsbrudar och killar :)
Nog för nu, blir att se klart Beck filmen som går nu som man nog sett 1000 gånger innan ;)

Livet är en fest// Granath


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0