23,23

Hejsanhoppsan

Ligger ner bäddad i sängen nu efter att ha kollat på luftslottet som sprängdes, bra film men man har ju sett den ett antal gånger.
Dags att sova men vet inte redigt om det kommer få så bra, kom hem från stallet vid 2 och däckade i sängen med mamma vid 15,00 och sov till 9 tiden så får se ifall jag kommer kunna somna inatt.
Iaf man måste vara pigg o gla imon i köket. Soppa och bröd är vad som står på menyn för Rebecca imon;)
Nehee nu vill jag bara ha lov, är hur skoltrött som helst. Och min hjärna/kropp behöver en paus från verkligheten ett tag känner jag.!
Bäst att sova!

Livet är en fest// Granath


p.s jävligt dåligt med kommentarer här va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0