22 mars....

Dagen idag har varit rätt bra. Vaknade med sån fruktansvärd halsont som jag hade i går med. Var hemma från skolan igår, men idag kände jag att det var på tiden att gå.
Har en rätt kort dag med så det borde jag ju orka.
Väl upp med tuppen åt ja lite frulle sen gick jag en 20 minuters runda med vovvarna efter det satte man sig på cyklen.
Halv sjuk som jag är ville jag vara i duschen. Kändes inte redigt som jag var taggad nog för att laga en massa mat.
Gick rätt fort och slutade vid halv 1 tiden. Sköööönt!
Satte mig på cyklen i detta fina väder och cyklade hem, knöt på mig dojjorna och gick en timmes runda med hundarna :)
Såhär glada var dom efter att dom kommit in och insett att det var en dusch som väntade :P
hehehehe

Livet är en fest// Granath








Mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0