17Mars2011 11,46

17 mars idag och en helt vanlig dag, men råkade tänka efter att egentligen är det inte en vanlig dag! Men det är skitsamma.
Det är en helt vanlig torsdag för mig idag och jag är hemma idag med, la mig igår med lite feber och kände att det var bäst att stanna hemma idag med, så ja blir frisk :)

Känns mycket bättre idag, bara huvudet som bultar o musklerna som ömmar och näsan som e täppt och rinner. Ananrs har febern gått ner och jag känner mig inte lika yr längre. Det gillas stenhårt :)

Så har bara varit i skolan en dag denna veckan, och fick ett sms i morse om att vi är lediga imon. Hur skönt som helst men ändå tråkigt varför vi är lediga! :/ men livet går vidare och snart bara en vecka kvar tills Jag och Jenny ska iväg te bratteborg och tävla 1 meter. Det ska bli kul. Hoppas Smulan är lika taggad som jag är på att visa vad vi går för :)
Blir nog att inte rida hästen idag heller för att vila upp mig lite extra.

Målar naglarna och testar lite smink, hahaha sånt ja aldrig gör egentligen men vafaan nu har ja varit hemma så mycket så ja har inget att göra i stort sätt :P då får man lite snilleslag och hittar på något konstigt.

Imorgon blev det nog inge vetlanda med världens bästa susanna, men aknske en utgång med emma, vi får se lite annars blir det fest hos Sebbe :) nått händer iaf. Men blir nog ändå en lugn helg för ja e inte redig frisk än ändå!

Aja hoppas alla har det bra o kankse kommer någon bild på smink o naglar sen om ja nu lyckas :P hahahaha

Livet är en fest ;) // Granath

Så underbart härlig låt gammal nu men så fin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0