16022011

Underbart med lov, kunna sova tills man vaknar av sig själv.
Vaknar runt 12-1, lägger mig i soffan och kollar samma filmer varje dag. Det är skönt men börjar bli lite rastlös av att ligga här hela dagarna. MEn känner att kroppen behöver det här.
Somnar någolunda sent på kvällarna och sover tills jag känner att det är dags att gå upp.
Det är helt underbart. Men man känner hur livet bara försvinner. Vad har jag gjort den här veckan. Ingenting, jag har inte satt på mig en ändaste sminkpryttel sen lördags har inte träffat en ända vän sen i lördags....

Ligger bara i min soffa och försöker bli frisk.
Det är jävligt skönt men ändå tråkigt :P

Hoppas jag blir frisk och kan leva ut till helgen igen :)





// Granathen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0