14 feb 2011

Gud vad tiden går fort nu är det redan mitten av februari och om två och en halv vecka drar Smulan och jag på våran första tävling :) Det ska bli jätte roligt och spännande och se hur hon reagerar, hoppas bara hon sköter sig! Men får ta första tävlingen som en träning och kolla lite. Blir 1 meter i jönköping. Får se lite om ja startar 95 med det beror lite på ifall vi har egen transport eller om vi åker med Jenny. Men men Nu är ju stackars Almira sjuk så vi får hoppas allt i världen att det sker ett mirakel o hon e spritt språngade frisk nu.
Här om dagen skulle vi löshoppa det tyckte ja skulle bli jätte kul. Förens vi var klara då var ja inte särskilt gla. När smulan vägrade hoppa totalt :S Lustig polle tråkigt men hon verkade rätt ovan vid det så blir bara att träna o träna. Hon e så duktig förövrigt att hoppa när man sitter på. Hoppas det blir bättre.
Vi har tränat mycket för karin då då och det ger stora resultat :) Gumman börjar bli jätte duktig. Nog pratat om hästar!


 

Jag har sportlov just för tillfället. Mycket skönt men värre roligt att man e rätt så jävla sjuk :/
I torsdags skulle jag, jossan och Emma gå och sola. Mycket roligt vi gjorde det men när vi var klara så hade jag kokat upp totalt. Fel på solariumet och jag blev bränd som en tomat! :(
Så efter 5 dagar nu har jag bytt skinn, fått blåsor och åkt på världens förkylning (Y) mycket bra!
Ligger nu i soffan och bara degar det har ja gjort i 3 dagar nu. Och för första gång i mitt liv har jag bestämt mig för att ligga här tills ja blir frisk. Nu jävla ska ja bli frisk med. Orkar inte bli sjuk ligga en dag o sen känna mig bättre hitta på nått o sen dagen efter e man dubbelt så sjuk. Så nu tänker jag ligga här tills ja blir frisk :D Så alla håll käften om vad ni gör på dagarna ingen verkligen ingen frågar ifall ja vill hänga med på nått kul för då dödar jag er!!!! :D Förstått :D

Hoppas att alla andra har ett underbart lov :) och hittar på en jävla massa skoj åt mig.

// Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0