Skolan

Sitter i skolan på en ettas dator. Kan ju säga att jag tycker våra datorer e lite halv fuckade hur fuckade är inte dom här då :P hahahahaha typ stelålders dator. Får ju panik rent ut sagt. Har precis haft näringslära provet det var jävligt enkelt om man hade pluggat på ordentligt. För det var inte svårare en att hade man lärt in allt hade man fått mvg lätt. Men som sagt så var fallet inte redigt så. Utan man kanske inte hade pluttar redigt. Men som vanligt godkänd blir jag iaf det är jag säker på.

Nu har Per hittat på någon lam uppgift. Ska beräkna kostnader över olika potioner på soppa, förrät, varmrätt, efterrät!! JIPPIEEE. Eller kankse inte. Fredag idag och jag ville verkligen inte komma ur sängen imorse. Det var hårt det. Och samtidigt behöva sätta sig på cyklen o cykla till skolan det var ännu värre :P hehehe
Klara av denna dagen fort och hoppas på att det blir utgång ikväll...... Det är jag redig taggad över isf! Skulle vara mega mögit roligt :D

Hörs senare....
Livet är en fest/ Granath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0