Segare än segast....

Tjenis penis!


Hemkommen från skolan. Hade en lam naturkunskaps lektion. Två gupper redovisade sina saker tog typ 10 min o sen fick vi sluta. Väldigt meningsfull har typ världens tråkigaste naturkunskapslektioner asså. Uschanna mig och han tar närvaro efter ett skolfoto. Och när vi hjälpte han att säga vilka som inte var där och vilka som var där så sa han till mig jaha men du har ju aldrig varit här. Jag bara va? vafaan säger du? :O jag har varit på typ varenda lektion. Han bara jaha. Tror han har tagit mig för jackie på skolfotot hon är blond där och har uppsatt hår som jag alltid har. Idag är hon brunett så jaaa. Men tack så jävla mycket typ. Och jossan visste han inte vem det var för hon är frånvarande på skolfotot så det förklarar endel av hennes frånvaro :O shit helt konstigt asså. Tycker det är lite fel men men inget att göra åt. Barbro fortsätter att snacka medeltiden och isländska på svenska och det är bara allmänt segt. hänger typ inte med något men men. Bara att le o vara glad. Så länge med inte får IG så är det ju inga som helst problem.
Samhällslektionerna är faktist rätt roliga snackar brott och straff och det är alltid kul att argumentara till sånt. Gillar ju att framföra mina åsikter så det kommer nog gå bra där (: Det är liksom min skoldag idag.

Min cykel stod vid busshållsplatsen vid kvarnarps sjön sen igår när jag fick skjuts av Karin till stallet. Så gick från skolan till kvarnarpssjön och vidare hem. Känner mig faktist rätt duktigt. Även att jag försökte fixa skjuts hem så jag gick iaf till slut det behöver jag (: 15 kg var det ju som skulle bort så faan bäst att sätta fart!

Hille får en vilodag idag och Smulan ska jag nog bara rida igenom lite lätt eller om hon oxå får stå idag. Dom båda ska stå på fredag så vet inte om det är så bra att Smulis vilar idag med. Men tror hon behöver vila sin kropp lite. Vi får se som sagt. Hon hoppade som en klippa igår. Bara flög av 1,15 oxrarna om det inte var högre. Roligt att se att man bara kan lägga ner handen lite lätt styra på hindret och hålla om lite och hon bara flyger (: Roligt roligt. Så om några starter blir det faaan 1,10 första tävlingen i hela mitt liv jag tävlar 1,10 isf. :P hehehe inte första för smulan men för mig. Kommer nog kankse vara något nervös men men det där fixar Smulis ;) JAg styr hon hoppar ;D

Ska baka två smörgåstårtor idag till morfars 80 års kalas som ska vara imorgon. DEt ska bli roligt hoppas bara att jag lyckas. Annars blir det inte roligt :p heheheh
Dags att vila lite eller om man ska ta en promenad te....
Hejsvejs :D
Livet är en fest/ Granath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0