Sängen...

Det har hänt lite sen sist. Fått mitt liv lite ändrat och tror verkligen det är till något bättre :) Hilton kom till mig i lördags så har han på igångsättning det är väldigt lärorikt och jävligt roligt med en polle till vill jag lova. Det kanske fÅr mig att komma igång lite mer :). Smulan har slutat stegra och dumma sig. Var en hel vecka sen hon dummade sig. Och igår hade vi ute tandläkaren till henne så hon kollade hennes tänder. Hon sa att hon hade mycket fina tänder och en normal käke. Hon hade något ytterst litet sår efter en liten vass tand. Mej inga som helst större problem. Mycket skönt att höra. Gav några tips så att inte såret blir större osv :) har även testat ett rakt vanligt gummibett och smulan verkar älska det bettet hon går som en klocka :). Red henne ute på banan idag vid skymningen mysigt och lagom varmt. Smulan var hur fin som helst. Galopperade på långsidan i lugnt och fint arbetstempo. Kunde bara sitta med händerna och bara hänga med. Sån underbar känsla när hästen bara klickar till och går kanon. Hoppas detta håller i sig och hon fortsätter såhär. Då kommer allt bli toppen. Som det ser ut nu så är det Eksjö tävlingarna sta med henne och det e om två o en halv vecka. Det taggar vi till som satan. Ute och allt :) hehe. Dagen idag har varit lugn. Gick till skolan med migrän :/ inte det roligaste så gjorde min uppgift i köket som va skyrkaka. Den blev toppen god. Skivade upp den o la upp snyggt. Sen tog jag faktiskt mitt pick o pack o gick hem. Somnade gött i soffan o vaknade utvilad :) skönt att kunna göra så. Efter det ut o handlade mat till Hilton sen vidare o red dom båda. :) hemma nu och har tagit mig en kort promenad med robin o det sköna vädret :) nu ska man somna gott och upp till skolan imon o ha ett stort serveringes prov. Måste skriva bra känner jag för där kan ja lätt få bra betyg så hoppas på det bästa :) rida bommar med smulan i Imon och skritta ut Hilton en sväng i skogen :) nehe dags att sova. Natti night livet är en fest/ Granath

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !

JAg söker recept på Skyrkaka!

Vh Lo

2012-01-11 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0