Plugg och jag får panik......

Tjenispenis
Slutade tidigt idag, eller slutade och slutade. Valde att sluta. Samhällsprovet gick kanon bra redigt nöjd faktist. Så det e skönt att det är över. Nu sitter jag och kämpar med en av historia uppsatserna. Har kommit in redigt ordentligt och känner att detta skulle nog gå bra tills jag upptäcker att ja nu har ja skrivit en sida och har kommit en 10 del av faktan ja ska få ner. O uppsatsen max får vara 2 sidor hur faan ska jag få ihop det här nu då????!?!?!?

PANIIIIK
Det ska vara en fördjuoningsuppgift hur ska ja kunna fördjupa mig om ja bara får skriva kortfattat det viktigaste!! :S usch ja blir bara trött på skolarbeterna nu...........
Och det e mycket kvar nu dom har sista veckorna. Ska bli skönt med ett lov nästa vecka men lär la inte få göra annat en bara plugga! :/
Nehee skriva klart det här och sen ut o hoppa hästen. Ska hoppa ute idag ser hur det går (:

Livet är en fest/ Granath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0