Måndag

Måndag och jag har inte bloggat på ett tag känner jag, men det har varit en helg med mycket intryckt :D
Fredagkvällen jobbade jag med trevligt folk och kvällen gick snabbt. (:
Lördagen Red jag mina pollar. Ut i skogen med Hille tillsammans med Maria och Gittan och Annelie och Atlaz. Mys runda.. Kvällen kom Jossan och Emma och det blev massa gott vin och trevligt prat. Hur härlig kväll som helst. Satt ute hela kvällen på altanen åt gott och hade det trevligt.
Söndag upp på morgonen  till stallet, hem och trodde ja skulle få sova. Blev en halvtimme kanske sen kommer Emma och Jo in och väcker mig. TACK TACK XD hahaha
Satt o stekte i det underbara vädret hela dagen.
O sen red jag ut Hille med vännerna igen och tränade bommar sten hårt med Smulan.... (:
Dagen till ära har min rygg brakat ihop totalt och jag har så innutahelvete ont kan knappt stå och gå.... Det gör så sjukt ont och har hittat två knölar just där jag har ont :S cp knölar ;D hehehe njee men förhoppningsvis släpper detta snart!!

Nu kommer en bildbomb från helgen och det sköna vädret :D




Livet är en fest// Granath


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0