Måndag natt.....

Ibland är livet trassligt. Men ingen har sagt att det är enkelt att leva. Men det är olika för alla och vissa har mycket bättre förutsättningar än andra. Det gör mig så ledsen. Att varför ska allt vara sÅ enkelt för andra men så svårt för mig :/ ibland önskar man att man vore exakt som någon annan men samtidigt är man så glad över att man är just sig själv. Men vem man än är eller försöker vara så tycker folk det är fel. För då tycker dom att man ska vara sig själv när man väl är sig själv då är det oxå fel då anser dom att man skulle vara si eller så ist. Alltså någon annnan. Usch ja blir virrig av alla människor på denna jord. Jag e mig själv o kommer alltid att vara. Vill inte orka bry mig om andra men innerst inne så lyssnar man ju faktist på vad andra säger, tycker och tänker. De e så jävla svårt. Man vill vara alla till lags men det går inte. Vad man än säger så är det fel i någons öron. :/ En natt som många andra då Rebecca inte kan sova. Ligger vaken och börjar filosofera. De e jobbigt sånt här. Måste upp när klockan ringer imorgon för det är skola igen :( usch usch då man ska tillbaka till verkligheten. Vill bara inte.... God natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0