7 april......

Tjenis penis :)
Dagen har varit full av stimm idag måste jag säga har hänt mycket och är ännu inte hemma. Så blir ett mobil inlägg. Inte så skillad på det och därför blir det heller inte så långt inlägg :p
Har varit i skolan idag i sin vanliga ordning. Halv seg torsdag som vanligt. Lång skoldag och nära till helg men ändå inte helg. Har haft svenska i dag och det var som det brukar inte särskiljt intressant. Även haft historia och vi har börjat med 1:à världskriget. Denna gången ska vi ha prov på det istället för inlämmning och det diggar jag hårt. För har ju som sagt en del att lämna in så ännu mer hade inte varit pricken över iet precis :p idrott har dagen bestått av med och lite naturkunskap som ändast var att vi redovisade inför två stycken och sen fick gå hem. Det var då stimmet började. Ut till stallet för att vara med och sko hästen. Vidare till morfar för att fira han. Han fyller faktist hela 80 år idag. Äta min fullt goda smörgåstårta. Och sedan till hotellet för att ha en andra anställnings intervju. Där gick det toppen och vi ska ha ett senare möte om schema inför sommaren :) kul.
Nu sitter jag i garaget och är lite allmänt förbannad innombords men inget man talar högt om :p hehe robin är alltid lika glad och trevlig så jag har roligt ändå :) även att det finns personer man skulle vilja avrätta brutalt ibland :) mohahaha Sitter här ett tag till och är social. Alltid lika skönt att fördriva tiden med snälla människor. Sen vidare hem och plugga lite inför provet jag just kom på att jag har imorgon. Matspjälkningen var det ja!!! Nehe nu orkar snart inte tummarna skriva mer på iphonen:) hörs senare....

Livet är en fest/ Granath

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bara hålla med dig, om att ibland skulle man bara vilja slå något hårt i huvudet på en del människor. Men,men....gäller att bita ihop och försöka att inte slösa energi på dom som bara tar energi ifrån en och umgås med dom som ger positiv energi...=))

2011-04-08 @ 12:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0