5 April 2011

Tjabbatjena

Dagen i ära här varit otroligt chill.
Började med lite genomgång av vad som kommer komma på Irmas prov på fredag. Känner att det inte kommer gå susen precis för förstår inte mycket men men, det brukar alltid lösa sig :D
Serveringsprovet idag var väldigt konstigt skrev på allt men jävligt konstigt formulerat. Men men. Godkänd vet jag att jag blir så bara att hoppas på bättre betyg en g (:
Efter det har vi bara tagit det lugnt med en massa El frågor på Pers lektion. Tråkigt och det förstår jag inte ens varför man ska kunna. Vad har kärnkraftverken med mat att göra liksom. Inte på så sätt att maten kan bli radioaktiv utan att kärnkraftverk finns. Hallå det skiter faktist jag i. Har inte tänkt arbeta med dom iaf :P heheheh men men vissa saker måste man ju lära sig dock.
Slutade vid 12 o hemma nu.... Bråkat lite med vovvarna och nu blir det nog en film och sova lite, eller kanske en promenad. Det behöver jag egentligen känner jag. Men sova är ju oxå skönt. hehehe beslutsångerst vilka problem man kan ha här i världen.
Rida smulan över lite bommar idag är planen och även låta Hille få skritta en halvtimmasrunda i skogen om det inte hiner mörkna eller att vädret blir sämre för isf går jag nog bara lite med han i manegen.
Min dag :D hahaha

Lite bilder från gårdagens mjölkrig i köket :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0