1:a April

Tjenispenis!


 Usch jag blir så sjukt fucking förbannad på min dator. Här sitter jag och bloggar skriver rätt mycket ändå o så kommer jag till fel knapp och så suddas allt. TAAACK SJUKA DATOR! nu är jag redigt sur. Så har man hunnit glömma bort allt man har skrivit så nu blir det väldigt kortfattat.
Skolan idag var chill som satan, kollade på två 15 minuters filmer sen gick igenom lite på tavlan. Efter det fick vi sluta. Tack Irma ingen orkar sitta o nöta gärnet en fredag.
Efter det drog Jag, Emma och Jossan till kesknings för att mätta våra magar. (skolmaten är inte alltid den bästa) Iaf där moffade jag i mig en pizza och lite kaffe. Muuuuums, vi var där egentligen av en viss anledning. Man kan inte låta en nybliven 18 åring gå hem utan lite mys. Jossan har nämligen växt upp och lbivit 18. Ett stort grattis till barnungen som är vuxen. :)
Ska även bli lite fina kvällar hos mig med vin o kex till lite massage och film :) ska bli fint.
Denna fredagen ska vara rätt lugn antar jag. Inget planerat än. Blir ut till stallet massera hästen och bara gosa. HEnnes vilodag idag. Sen hem och ta det lugnt med familjen till lite gott. (: Om  det inte dyker upp andra planer som det ibland gör......
Nehee nu en massa bilder...
Livet är en fest// Granath


Kommentarer
Postat av: Jackie

haha kul att emma och jossan sitter och dricker cider medans du får fricka cola ;)

2011-04-01 @ 21:20:35
URL: http://shackee.se
Postat av: Rebecca

Jackie nu ska du vara tyst! ;D

2011-04-01 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0