4:de september

Vädret är ju på topp och mitt humör med :)
Nästan varmt ute. Igår var det seriöst nästan minusgrader och jag höll på att bli en pinne. Var även i jönköping och provade två helt udnerbara hästar. Helt olika men lika fina båda två :)
Var nöjd med dagen faktist. Köpte nya stövlar med. Inte de snyggaste men sköna som faan och gud vilket grepp amn fick :)

Sitter just nu och bara har tråkigt väntar på att folk ska vakna... lite segt men jag e rätt seg jag med efter allt som hände igår. Så det är rätt chill med inget stress utan bara vara :)
ikväll blir det nog att laga mat till mina älskade föräldrar :) Faaan vad underbar familj jag har :) hahahaha

Aja nu ska jag nog ta o städa lite här för det e inte för vackert.
Ha de bra alla männsikor.

Pusspuss // Granathen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0