Who says!

Jag börjar bara få mer o mer panik över livet! JAg har inge aning om nått längre och skolan går förvånansvärt bra. Fick MVG på ekonomi provet VG på Irmas prov där ja inte kunde nått. Sen hade vi serveringsporv idag det gick sämst men vet inget resultat en så länge. Har det stora serveringsprovet på fredag gäller att plugga röven av sig till det. ska kunna 25 recept utantill! Tjenna asså! det är det lilla. Aja det kommer nog bra :)
Hästen går upp o ner!

Hon funkade toppen i förrgår dagen innan det var hon dum i huvudet. Men jag älskar henne ändå. Hon är min smula föralltid <3

Livet rullar på förövrigt och jag mår nog väldigt bra, är en lycklig tjej faktist. :)
Men ibland gör man saker som ger sjuka konsekvenser och allt bara bli fel. Men ibland är det sånt som händer. Men vänner kan vara svårt att få tillbaka.
Och killar är bara så felprogramerade det är bara så! O jag e kär tror jag! men det e svårt och man har ingen aning om hur jag ska göra. Man tror attt man e så van men varje gång man ska börja om så känns det som man aldrig gjort det innan!

Jag tog en kula för dig! Men jag fick en smula tillbaka :(



Livet är en fest// Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0