Torsdag!!!!

Torsdag idag och jag har varit hemma från skolan, vaknade med huvudvärk så jag bara somnade om igen. Det var skönt att få sova ut lite och behövde en dag för mig själv hemma oxå. Har nämligen pluggat järnet och gjort en uppsats jag låg efter i! känner mig redig stolt. Här även hunnit göra mat till min kära mor. Och har även borstat min älskade hund hon fick sig en dusch oxå.Så nu glänser hon och luktar gott :D

Köpte mig lite godis, och tänkte få en mysig kväll framför tv med hockey. MEn HV förlorade med 4-2 mot timrå så det var inte det roligaste att kolla på. Mamma tog hand om älskade Smulan idag :)

Imon blir det skolan igen och prov :(((( Vill inte kan inte orkar inte! o det kommer gå så sjukt dåligt, men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen!
Får ju tänka positivt efter imon är det LOOOOOOV :D ME LIKE!


Soyas och min höstpromenad här om veckan får stå för bilden idag :D <3




Livet är en fest// Granathen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0