Torsdag!

Så himla skönt att man kundegå ut en torsdagkväll (: det hör ju liksom inte till vanligheterna :P
Så det blev ännu en Matilda kväll och det är alltid lika mysigt pratar med henne om allt och det är alltid så himla enklet att snacka emd henne hon är så otroligt underbar!!

Så kvällen var mys utomhus sen blev det hem och käka mumma mumma tårta!! (:, Underbart (:
Natten var lite halvsådär!! hon vaknar ju alltid så jävla tidigt så det blev att gå upp kl typ kvart över 11 och det e jobbigt för en flicka som jag!!!
Väcktes även av telefonen... Sommarjobb :D det är inte illa det..... (:

Idag spöregnar det och min lilla pole går utan täcke. Tycker synd om han..... :/



I'll keep my eyes on you! <3


Matilda drar även till grekland inatt och hur faan ska jag klara mig utan henne i en hel jävla vecka:(




 Kan även passa på att säga att jag har färgat utväxten känns för jävligt men det brukar bättra te sig efter ett tag :P


Ha de bra pusspusss// Granathen^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0