Söndag 23 Maj

Oj nu är det bara två hela veckor kvar i skolan sen vara chill dagar! det är verkligen helt udnerbart. Och tiden bara springer iväg. Jag har redan gått ett helt jävla år på gymnasiumet. Kändes som att det var igår jag satte foten på John Bauer i jönköping och tillslut har man hamnat hemma igen!. Kors i taket vad det händer mycket.

Detta året har varit så sjukt händelserikt. Det har hänt verkligen sjukt mycket. Och det är så himla konstigt livet just nu. För ena dagen kan man sitta här hemma och bara tänka vafaan ska jag göra nu. Nej jag åker väll till stallet då för det finns inget att göra. Men de andra dagarna har man så mycket man vill hinna med som man verkliegn inte hinner. Då önskar jag att jag vore flera stycken. Så man kan få vara med om allt. Vara alla till lags och har så roligt som man bara kan. För någon dag tar livet faktist slut och då vill man ju hinna gjort så mycket som möjligt....

Jag kan inte säga att jag har missat mycket men jag vill ändå hinna med mer. Man blir liksom aldrig redigt nöjd. Och har man det bra vill man bara få det bättre. När man får det bättre så vill man ha det ännu bättre. Männsikan nöjer sig aldrig med tillvaron för det går alltid att ha det bättre en vad man har det. Och det går alltid att må bättre en vad man mår. Och det går alltid att färändra sig själv för man är aldrig perfekt!

Jag sitter här ute på altanen och bara lyssnar massa musik i vårvädret som är helt spookie :P hahaha när solen lyser till sitter jag här och njuter. Och när molnen kommer så börjar man tänka på livet och allt som händer och hänt. Att man önskar det vore som förr. Eller att man vill ha en bättre framtid. Så himla mycket som påverkar hit och dit...

Aja vet inte redigt vad jag pratar om men ibland får jag mina knäppar att bara böjra skirva och då brinner tangentbordet :D
Snart blir det nog stallet ska kankse ta någora skutt med min lilla polle för det var som sagt över en månad sen nu han hoppade sist så blir väl bara lite små kryss (: men det ska bli mycket roligt. Förövrigt så är han den bästa hästen som finns. Han har varit hur pigg o fin som helst har mest varit ute och busat i skogen. Och det var han super pigg. Red barbacka igår och påvägen hem fick jag knappt stopp på han och trillade nästan av :P han till att vara studsigast i sverige :P, Vi stannade även i 10 min i ån vid hytternskvar :) det var hur mysigt som helst jag har alltså badat upp till låren :D hehehe, inte allt för kallt men inte varmt heller!! stog o skvette vatten på en häst som bara stog med öronen frammåt och njöt (:

Har tagit lite kort så kan ju slänga upp lite bilder :D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0