Onsdag! 19 Maj

Onsdagen i skolan är nu avklarad. Och idag har jag haft Leo (: typ världens bästa kocklärare.
Har rullar stooora köttbullar med mozarella ost och salami i. De var sjukt goda. Med pasta och tomatsås Mumma :D.....
Har även lagt upp macrill och potatissallad mycket vackert...

Igår gjorde jag sprödbakad fisk och kocktpotatis och spenat :P faktist väldigt gott!

Värmen gör så att huvudvärken dödar mig. Men det är även sjkönt att det är varmt ute för nu kan man sitta på altanen och bara chilla (: underbart. Och hästen är nu på bättreingsvägen så nu är han snart igågn igen :), det gillas starkt.

Nu ska man till mormor och äta lite fika. Det ska bli mumma, vet inte redigt vad man ska skriva vad man ska säga, för det finns inte så mycket......
Prata ut kan man inte göra här liksom även att det skulle behövas.

Jag är mycket glad nu för tiden kan man la säga livet rullar på och så :)
Imon blir det vanligskoldag och sen nationella matteprov på fredag :/



aja hoppas att alla har det bäst (:

Kramkram



Granath :)




Kaffe gör dagen bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0