Måndag folket!

Mådag idag och dagen har gått rätt fort.
Jag o mina vänner i skolan har beslutat oss för att bli nyttiga och ska se innan vi slutat skolan vem som tappat mest i vikt!
Det kommer bli otorligt kul :)
Så blev inga pån på frukosten och heller inget socker i filen! snyft!!!

Aja hästen är fortfarande skadad men nu har vi hittat felet, han har tydligen trampat på något jävligt vasst så nu har han värsta extra sulan. Aja hoppas det blir bra iaf :)

Ska ut och gosa med han lite för han är den ända som tar emot min kärlek!

Vädret börjar ju bli bättre och det måste man ju säga är underbart och efterlängtat :)
Går bara tisdag och onsdag i skolan för det är låååång helg, underbart :D

Aja vet inte mer vad ja ska skriva en att just nu tittar jag på en av de skönaste och finaste filmerna som finns, lite fjantigt men 17 again :) såå bra :D


Puss o kram // Granathen ^^)

Kommentarer
Postat av: Bästaste Johanna

Äre den med zac efron i? ;p

2010-05-10 @ 19:22:56
URL: http://miissjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0