Torsdag 4 mars 2010

Det var en lång dag igår och ingen ville gå till skolan vid kl,08,00 idag.
Men stark som jag är tar jag mig upp och går iväg till skolan duktig som jag är...
Hehe kommer till skolan och sätter mig med datorn i skolbänken och tänker fyfaan vad roligt vi hade igår, och fyfaan vad trött jag är. Hur ska jag orkar tänker jag!! men men
Matilda kommer in och sätter sig hos mig, och helt plötsligt frågar hon om jag kollar på Andra Avenyn självklart svarar jag ju då och fick en ide!!
Hehehe för att fördriva tiden lite så sitter jag på den första 40 minterna innan frukost och kollar på Andra avenyn asigt sköönt!!

Så var det frukost och det är alltid lika mumma :D

Efter det blev de lite mer lektion med han sen in till Irma för att läsa om alla sjukdommar som finns i livsmeldel roligt värre!! :S:P
Aja dagen fortsätte o vi hade matte och Engelska med! Sen blev de hem och jaa somnade när jag kom innanför dörren :)

Det var sköönt kan jag säga.. Efter det väntade ju maten så bättre kunde det ju inte bli..

Inget stall idag har bara varit hemma men jag har jobbat mycket här hemma ska jag säga så det har inte varit lungt precis, men skönt att bara vara hemma har det varit!! men man saknar ju hästen!! <3

Har nästan gjort helt kalrt min redovsning till tisdag så på söndag ska jag sätta mig och börja träna :D känner att det kankse kommer bli rätt bra ändå, trots att jag e helt efter och att jag hatar att redovisa så kommer det nog funka kankse :D
Aja har även städat mitt rum så nu e det toppen fint :) (STOLT)

Fick tid till att fota lite men men fina kanske de inte blev men kul har jag iaf!

Nu e de kvällsmat och sen sööva! God natt!











Tack för idag!!// Granathen ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0