Tisdag 9 mars 2010

Jahaaa går dagen var ju rätt najs seg dag i skolan med massa matte :S och skit!!
Kvällen blev det plugg och en joggingrunda träffade lite folk o hade det lite roligt :):P hehehhee
Aja somande typ halv 1 eller nått inatt, för duschade vid 12 så xD men men

Trött som faan så vaknade jag i morse iaf :),
Upp och fixade mig började kl 9 idag och slutade kl 10,
Efter det träffade jag Matilda sedan vadnrade jag hemmåt! segt som faan att gå igenom allt slasket men gött att allt e påväg bort sakta men säkert :)

Väl hemma så hamnar man i sängen brevid syrran och kollar på en massa gamla VHS filmer som man inte sätt på 100 år :D mysigt mysigt men till slut blev ja så trött att ja somnade en sväng,
Sen ringer Matilda då går jag o möter henne vid skolan :)
vi går hem till henne och lagar lite mat och tar en massa  kort! Myysigt myysigt :)
Aja nu ligger jag här o kollar film igen smälter maten som jag just ätit ska snart städa upp lite på mitt rum sen blir det att åka te hästen :)

















Kommentarer
Postat av: Nohad

kolla gärna in min blogg :)

2010-03-14 @ 15:03:32
URL: http://nnohaaadsalame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0