Tisdag 23 mars 2010

Minuterna bara sticker, timmarna rullar, dagarnabara flyter och månaderna försvinner!
Det har redan gått 3 månader av det nya året. Och det kändes som att det var nyrå nyss. Asså vart ska mitt liv ta vägen. Självklart lever jag livet full ut men problem uppstår också!

Tack vare att man gör som man vill och ibland gör lite för mycket lite för snabbt så får man la skylla sig själv. Tycker att jag msåte börja tänka måste börja använda den  hjärna jag ändå är född med.
För ibland tycker jag att jag bara skiter i min hjärna och går efter mitt hjärta. Klart man ska göra det med, men man måste alltid använda hjärnan!!

Men jag tänker inte sluta leva mitt liv trots denna motgång. Jag tänker inte sitta hemma på kvällarna för att bli av med konsekvenserna. För man är bara ung en gång. Jag tänker inte låt mitt liv gå ut över andras. och tänker där med inte adnras liv gå ut över mitt!!!

Måste lära mig o stå upp för vad jag gör!! och det gör jag! Måste lära mig att inte tå åt mig av allt. Skita i alla andra o leva efter min inre kännsla. Jag är inte värd att bli nertryckt av all jävla skit!! jag är jag och det är jag stolt över!!!:)

Tack för att jag fick chansen, det var jätte kul jätte mysigt!! Men jag ska bete mig som dig ;D





Sitter nu i skolan och ahr datorkunskap och det är fett segt. Vill bara här ifrån för attkunna släppa ut mina tankar, kunna få tänka på annat!!
Snart är det lunch! och Sen blir det mer datorkunskap...........

Stallet sen och jag älskar min häst! <3
Men tyvärr när man är i det tillståndet som jag är i så är det inte smart att försöka träna för allt blir bara skit!....
Förlåt Lagun jag äslkar dig <3 :):):)



Kommentarer
Postat av: Karin

Djur kan alltid förlåta men tyvärr är människan inte lika bra på det.

2010-03-23 @ 12:52:55
Postat av: Rebecca

Sv: Det är la så... men förhoppningsvis går det över efter ett tag!!gäller att inte bry sig så mycket.. För desto mer man bryr sig desto roligare är det för andra att hålla på!!

2010-03-23 @ 12:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0