Måndag-Skola:(

Måndag idag och skola!
Snacka om segt.....
Aja måste börja plugga min redovisning nu för jag har den nästa tisdag och har knappt börjat! :S och jag vetiifaaan hur jag ska hinna men det går la..
Jag skulle pluggat i helgen men man har ju så mycket tid över på helgen nooot!
För att man umgås med vänner för det hinner man ju inte på vardagarna för då går all tiden till Hästarna sen har man ju hästarna på helgen med, så noll tid, och man vill ju inte plugga på sin ända fritid som man har!!!!

Aja detta ska nog lösa sig tillslut :D
hihihihihi



Ikväll ska man bara rida pollen en stund för imorgon ska vi hoppträna :D wohooo hästen gick bäst i torsdags så hoppas han e lika possitiv imon :D
Igår gick han hur fint som helst i dressyren me lööv my horse :D


Aja mitt liv e rätt underbart för tillfället :), men det finns alltid saker som går mindre bra och saker som går bättre :P, hihihi
Finns ju alltid saker som man ändra att det hänt och saker som mane överlyckligför att det har inträffat. Saker som kommit tillbaka som man saknat saker som kommer bli roliga :D
Hela livet e full av spänning, sorg, mysslyckanden och massa skit men även mycket roliga saker med :D


Hehehe e nu har jag skrivit om allt och inget och jag har ingen aning om vad jag gör, kankse dags att börja arbeta :D:P hehehhe

Ha de bra kramisen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0