Fredag 12 mars 2010

Har varit en sväng på stan med Matilda och Johanna mycket roligt :)
Drog en sväng till stallet och sen hem.
Hemma så har jag lekt med min syster och måste säga det var längesen vi hade så roligt, har världens bästa syster så är det bara, och så glad över att hon e min syster!!.

Vi har haft ap kul jag har sminkat henne som mig :D hehehehe
Och sen har vi fotat lite ;D mycket roligt,
Nu ska man snart ut till hästen och sen kankse träffa MAtilda :D <33

Puss o kram n***er banan :D



Kommentarer
Postat av: emiliaaaa

Hej (: Allt bra?



Jag skulle vilja ha lite åsikter ang min blogg, tycker du att den är bra/tråkig elr liknande? Vad ska jag skriva om?.. personlig/vardag.. Ja helt enkelt åsikter och tankar om vad du/ni tycker jag ska skriva mer om, elr någonting nytt jag inte skriver om! :)

Det skulle vara jätte snällt om du läste lite i min blogg och lämnade en kommentar!



Kram

2010-03-14 @ 16:40:27
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0