En Matilda kväll :D

Jahaa då har man varit ute en kväll igen :)Mamma gick med på det måste säga att jag älskar min mamma :D
Matilda e här och ska sova här inatt :D
Mycket roligt och jag är super glad!

Imon blir det hockey och sen hästarna och sen kanske jaa får la se om det blir en natt i nässjö :D hoppas det!! Hos Matildas pappa :D
Aja ikväll varre mys och jag tror att jag har hittat tillbaka till mitt hjärta igen :D
Otroligt glad e jag iaf :D


Älskar min Matilda helt underbart att du, just du är min vän att just du vill vara min vän. älskar dig över allt annat <3 <3

Du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: matildaaan

du är bäst älskling.. <3<3

2010-03-12 @ 23:33:02
URL: http://matildabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0