Tisdag-Trött

Tisdag och jag e över trött. Har tråkigt och inget att göra.
Igår var det måndag och gick i skolan mellan 8-22 så sjukt trött men jävligt roligt var det att servera de små niorna! :)
Tänk för ett år sedan satt jag med där och tänkte nu e skiten snart över och fyfaan var roligt det var. Men när man igår träffade alla lärarna så gud vad jag saknar det. Och när jag tänker tillbaka på fredag var det ett år sedan jag stog på prästängskolans skolgård tillsammans med en underbar kille med underbara vänner och tänkte detta kommer aldrig mer hända!
Då fick jag panik sprang in i skolan och grät, grät så mycket som jag aldrig gjort förr. Fick en underbar kram av Ingvar som e en så bra lärare.. Fattar inte att det har gått ett helt jävla år!! Sen detta hände. Så mycket har förändrats. Jag har förändrats. MEn samma känslor finns fortfarande kvar inom mig....

Nu tänkte jag när jag såg alla glada studenter att fyfaan jag vill oxå ta studenten. Faan vad långt det är kvar. MEn det kommer gå exakt lika fort detta om inte fortare... Har gått ett år nu och det känns som det var igår jag satte min fot på john bauer gymnasiumet i jönköping. Men så mycket har hunit hända. Är i eksjö nu och det är så jväla bra. Träffar massa underbara männiksor varje dag :D Men det är snart slut på detta med. Och då kommer jag gråta ännu mer. För då är det över! då är man vuxen! :S då ska man stå på egna ben! :S hur ska detta gå....

Så jag måste ta vara på tiden som jag har kvar i skolan det är 2 hela år men det kommer gå så snabbt!
Och vad ska man göra sen liksom!! :S aja gud vad ja babblar på om massa känslor och skit men men :D

Ledig idag och den jävla iphonen har inte kommit en!! får damp kommer den inte imon slår jag någon hårt!!!!!!
Ikväll blir det att rida pollen :D
Sen imon blir det vanlig skola igen... Träffa allt underbart folk igen :D
Hoppas på lite bättre väder nu till fredag. Födelsedag och skolavslutning kan det bli bättre...

Ha de bra// Granathen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0