Söndag 6 juni! sveriges nationaldag!

Nu har det varit sjukt dåligt på bloggen ett tag. Men ska förbättre mig. Det är nämligen så att min mobilsladd är typ cp glapp så det tar hundra år innan det ansluter till datorn. Så har inte så mycket nya bilder men har lyckats få in några så ska uppdatera lite :)

Har hänt en del sen sist jag bloggade.
Förra veckan gick fort som satan! dagarna i skolan har varit så chill den sista tiden nu. Och i torsdags var jag ju ledig, drog till stockholm och kollade på AC/DC kom hem på morgonen och fick mig ca 1 timmes somn! för att sedan gå upp till skolan igen. DEt var inte det roligaste men i skolan så drog vi till stallet och red med några ifrån klassen. E alltid lika kul att se folk sitta på en häst som inte är van! :) hahahaha

Fredagen var jag med Lollo och badade i långanäs!! Kallt varre men solen stekte så det var helt underbart :)
Efter det drog jag o beställde ny mobil så den kommer på tisdag WOHOOOOO :D

Somnade när jag kom hem därifrån så det blev ingen fredagkväll för mig! tråkigt nog men behövde sömnen för att orka. :P,
Lördagen var jag med Johanna och Jenny och kollade på studenten hahaha så roligt vill oxå ta studenten men har ju hela två år kvar :/ snyffffft!
Efter det drog även jag och johanna te långanäs men när vi väl kom dit kom molnen så var där en timme kankse lite te o sen åkte vi hem! :P

Efter det träffade jag Lollo o diddi så var vi på stan och kollade lite på crusingen mot kvällen träffade man sjukt galna studenter som bara älskade livet! :) fyfaan kuuul.
DEnna morgonen gick ja upp 6 halv 7 för att åka och ha ställtjänst! inte det roligaste men det måste ju oxå göras. Det gick faktist redigt fort. Det var redigt skönt att bli av med det.
Nu sitter jag här hemma och degar väntar på att om en timme ska man dra ut te hamburgarna igen! segt men så e livet ibland......

För övrigt mår jag toppen bra! :D Solen skiner och sommaren är verkligen påväg så jävla underbart. Alla känslor bara snurrar runt i kroppen.... Får verkligen sommarkänslor i kroppen!! Sena kvällar som inte är kalla. Underbara nätter men vänner. Ledig bara vara ung!! Festa vara med de underbaraste varelserna som finns! Hästar! åka bil i värmen! fyfaaan sommaren kommer nog bli sjukt bra! fått känsla av det :D

Denna veckan kommer oxå gå sjukt fort. Imon går jag i skolan som vanligt börjar 8:a slutar 2. Efter det går man te ultra och sen blir det att jobba inför niornas avslutningsfest som man ska servera på :P Pinsamt men det ska bli sjukt kuuul :D....
Eftersom det blir en heldag i skolan så e man ledig tisdag :D:D:D:D:D
Onsdag och torsdag blir chill och bara planera vad vi ska göra med ettorna! :D och på fredag smäller det!!!!
Min födelsedag och vi slutar skolan!! Sjukt sköööööönt :D

Fest på fredag kankse iaf ut och träffa massa underbara vänner :D
Lördag klassfest WOHOOOO :D

Aja det kommer bli en bra vecka!!! :D

Ha det bra folket!! nu kommer lite bilder från skolan o skit ;)

Puss// GRanathen





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0