Fredag 11 juni- 2010

11 juni och skolavslutning på samma datum i år igen.
Var i skolan vid halv 8:a typ träffade mina underbara negerklass kompisar Jackie och Amanda. Vi drog oss ner te kyrkan där vi satt helt meningslöst i 45 min typ och lyssnade på en massa ski. Samma prat varje år. Har suttit i kyrkan varje år i 11 år i rad nu. och aldrig någon variation. Haha vart ska världen ta vägen egentligen.
Aja efter kyrkan vandrade vi te Ultra där vi fick mycket goda jordgubbstårtor inte de vackraste lite lätt ihopslängda men goda var de måste jag säga.

Pinsamt men som det är när man fyller år på skolavslutningen så måste ju folk sjunga för en! och det är något jag hatar mest av allt :P Aja man överlevde.
Nu har man en hel sommar framför sig. Det roligaste av allt är att jag kommer nog faan sakna skolan under sommaren. För man har det alltid så jävla roligt. Det är sant är det är sjukt jobbigt att gå upp varje morgon och varje morgon är man alltid lika trött. och tänker faan jag stannar hemma. Men duktig som man är så går man alltid iväg te skolan.
När man väl kommit dit så har jag hur roligt som helst. Helt underbart galna klasskompisar som e så sjuka i huvudet men så otroligt sköööna :D
Så socialt och så chill så det är roligt (:
Så ja kommer sakna mina cp barn te klass kompisar i sommar men vi har lovat varann att vi ska träffas o umgås i sommar så jag hoppas det. Jag ska iaf sova ut som faaan under sommaren. Ta igen alla timmars sömn jag har missat som jag behöver. Vila upp mig och i höst kommer vi igen och då går man faaan redan i 2:an helt sjukt är det. Då ska jag ta tag i skolan och börja plugga stenhårt....

Aja tilllbaka till dagen. Efter skolan drog jag hem :) Lollo kom en sväng och vi pratade och hade det allmänt trevligt hon gav mig den finaste presenten någonsin!! Ett hjärta som var fyllt med gesha (stavning) gott gott. Älskar min lollo  <3 Hon är underbar....
Av mina föräldrar fick jag mobilen, pengar till smink, en fot länk och ska få välja ut ett par nya ridstövlar :) Tack mamma och tack pappa (:

Dagen fortsatte och åt lite gott med mamma och pappa sen drog jag till Johanna :D
Där det var massa folk, trevligt trevligt, Efter en stund drog vi oss ut mot den stora staden eksjö :P vi hade inte tur med vädret kan jag ju säga. Så höll på att döda någon för att kunna hålla min iphone torr!! aja den överlevde skyddade den med mitt liv. Det är min nya stora kärlek! aja fortsättning gick runt prästängen en sväng där det var skumdisco! :P oj det var inte längesen ett år sen man stod inne i ishallen och dunkade till adam tenstad saknar men ändå inte! nya tider och fyfaan vad bra man kan må :D


Livet leker och allt e faan underbart. Tack till alla som har grattat mig idag man blir lika glad varje gång. Men halva dagen har ju gått åt till att svara på facebook :P hehehe

Nehee nu ska man hålla ögonen öppna för om 1½ timme drar jag ut igen :) hihihi
God natt alla underbara männsikor som ska sova nu.  Fuck off för det ska inte jag :D hehehehehehe





Puss på dagen :D




Aja byebye//  Granathen ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0