Allt och inget!

Oj det har hänt mycket sedan senast, jag har inte varit särskilt duktig på att blogga kan jag inte påstå. Men sommaren kom och värmen o solen stekte. Det blev inte mycket till dator och i stort sätt bara glömde jag bort min lilla blogg. Blev mest fb o msn en snabbis sen gick man ut igen.

Men jag kan la ta o berätta lite om vad som hänt sedan sist. Jag har träffat en massa underbara vänner! Spänderat mycket tid till att vara social, stekt lite i solen, badat o varit i vetlanda o bara haft det väldigt bra :)
Midsommar spänderades i vetlanda, det var trevligt med grill o musik! :) Emma var med mig där o tack för att du stöttade mig <3
Kan la säga att den kvällen hade både gott o ont i sig! menmen allt löser sig väl.

Mitt liv flyter fram o underbara kvällar i sommarnattens värme är ju bara för underbart, det är inte svårt att komma hem vid 5 på nätterna, för det e så himla underbart att vara ung o dum :D hehe
Lite fester hit o dit har det med blivit av. Och har även sovit på persö med Matilda o Olivia en natt, mycket kuuuul :)

I tisdags var jag på metropol o såg Eclipse o det var ingen besvikelse bara älskar filmerna! :)

Ska väl med säga att man började jobba i måndags, inte det roligaste men bättre en att sitta hemma hela dagarna o ruttna! :) man gör ju nått av livet! :P
Sommarlovet bara springer ju iväg o snart börjar man redan tvåan herregud vad tiden går fort :P
Aja nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva om..

Sommaren är bara för underbar o så är det! bästa tiden!! jag bara älskar sommaren <3
Hoppas alla har det bra o får la se när man uppdaterar här nästa gång, när man hittar tiden!!




Byebye // Granathen ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0