27 juli 2010

Ojsan hoppsan nu var det ett jävla tag sedan jag skrev här. Det har hänt en massa saker sedan sist.
Har lämnat ifrån mig en bästa vänn vid namn Lagun <3
Det gjorde ont att komma till stallet veta att det var sista dagen han var i mina händer. Saknar han stort och det gör ont att åka förbi persö utan att tänka att jag måste åka ock kolla till min älskling. Klart jag är välkommen att pussa på han o gosa med han. Men det är inte samma sak längre. Han är inte min längre! saknar plutten så det gör ont. <3



Efter det har det tillkommit en massa underbara vänner och fester! :) mycket skoj men kroppen tär på sig.....
Varit uppe i kristinehamn och hälsat på syster min :) det var mysigt värre!!


Vädret e sakta påväg tillbaka har varit sol idag och fint! :) men hört att det är påväg bort igen för om några dagar skulle det bli regn igen! aja får la hoppas på de bästa! :D



Hoppas alla har det bra som jag har det!!! puss o kram // Granathen




Kommentarer
Postat av: Matilda

Söta bild!

2010-10-19 @ 10:26:48
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0