Torsdag 7 Januari 2010!

Jahaa då var det torsdag och jag hade bestämt mig för att jag skulle lyckas somna tidigt igår natt och sen gå upp skapligt i morse för att vara pigg o glad tills imorgon, då skolan börjar.

Men ickesanicke tyckte min kropp det. Jag kunde verkligen inte sova igår helt sjukt :S
Lyckades blund och somna vid halv 5-5 någon gång, och en tidig morgon blev de inte heller, gick upp halv 1 när pappa kom hem på lunchen!!
Ojojoj, hur ska detta funka imon :P

Nu har man plattat håret sminkat till sig och nu sitter man o väntar på att bästaste Lollo ska höra av sig!!!
Och vad gör man inte när man har lite tråkigt, jo man tar lite fjortis kort och så bloggar man lite ;)
Så nu kommer ni få några smakprov hur jag ser ut idag ;D

Dagen kommer förövrigt bli as myysig tror jag, för när lollo kommer blir det en promenad, :D och sen blir det simhallen :D:D
MYYSIGT :D
Så jävla gött att få snacka av sig lite med den männsikan henne kan ja verkligen säga allt till och jag vet verkligen att det stannar där. Hon e den närmaste människan jag har. Och vad skulle jag göra utan henne, det e som att andas utan luft!


Måste säga att jag saknar min Linn massor oxå, men ska förhoppnigsvis lyckas träffa henne imon :D:D:D:D Puss på det











Pusspuss på alla :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0