Torsdag 14 januari 2010

jahaa idag har man jkobbat som de andra två dagarna denna veckan, det gick mycket bra idag. Har bakat världens godaste baguetter :D mycket kul att de blev så lyckade.

Lagade även alla annan mat så som köttgryta med ris mackor med en underbart god röra och massa massa mer. Vi dricker även mycket gott kaffe som e helt underbart!
Min handledare Inger är nog den skönaste kvinna jag träffat. Hon e jätte snäll och e typ bäst på att lära ut skämtar o skrattar hela tiden. E glad över att jag började här :D:D:D:D:D
Tyvärr tror jag att jag kommer tröttna palla 4 veckor till där asså, det var som Inger sa hon tyckte det var lite lång tid men vad ska man göra det e ju inte vi som bestämmer :S

Men barnen på dagiset älskar ju mig så de blir nog bra :), hehehehe
Har även träffat bästaste Matilda idag <3
Och min älskling Linn :D:D:D


Min häst fick även goo massage i förrgår och hon sa att det inte fanns nått negativt med han!!! mycket sköönt att höra :D då blir man glad! :)
Mamma red han i 20 min igår eftersmo han bara skulle joggas så ville hon det :) tack mamman.
Idag ska ja ut och rida grisen Linn o hennes söta vänner kommer ut för hoppningsvis :D

Känner mig även jävligt duktig, var ute i 50 min i går o sprang, hunden o jag dog i sängen efter det. Men mycket mycket skönt. har påbörjat min 10 kg bantning och det går bra har tappat 2 kg nu :)Det går iaf frammåt!.

Imorgon ska man vara ledig från praktiken och då ska man till jönköping o lämna tillbaka alla sakerna där, o träffa Cindy :), de ska bli roligast!
Saknar henne som as!

Men men nu ska jag inte skriva mer för kommer inte på så möe mer...........

Hoppas alla har det bra för det har jag :),


Puss o kram Granathen (::)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0