Natt

hahaha idag blev de mycket bloggande :D hehehehee
Jag har som sagt inget att göra, och klockan e halv 2 på natten, och jag kan verkligen inte sova.
Hur mycket man än försöker så går det inte.
Har vänt på dygnet för jävla mycket, och jag är inte den ända som har hunnit göra de....

Över 100 pers som e inne på msn fortfarande!! helt sjukt :P
Det e dags att sova allt folket!

Men vad gör man mitt på natten.. Jo räddningen e musik vad skulle man göra utan musik liksom, Herreguud vad tråkigt allt skulel bli då!! :S
Och vad skulle man göra utan en datorn, ju herre gud vad tråkigt allt skulle bli då :P hehehehe ni fattar grejen vad skulle man göra utan tv, jo herre gud vad ............ :P heheheh
Så tur att man har två bra datorer och en bra tv som funkar liksom:D:D

Den ena datorn sitter man o snackar med en massa folk, och den andra redigerar man en massa bilder, för vad ska man annars göra mitt i natten. Det är ett jävligt bra sätt att fördriva tiden :P


Jag suger verkligen på att redigera bilder, men kul har ajg iaf, här får ni några smak prov ;D hehehhee
Går inte att redigera så mycket heller när själva korten inte e så skarpa :P











Lite från dagen ;D


Puss Granathen ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0