Måndag 18/1-2010

Hejsan hoppsan!
Vad ska man säga, vad ska man göra. Här sitter man i soffan framför tv:n med sin syster brevid sig och två hundar som bara sover.
Vad ska man hitta på, själv är man sjuk. Har inte fått en blund i natt. Bara hostar och hostar. Vaknar i morse med lite feber och det betyder att man inte får åka till arbetet. Och det betyder oxå att man måste ha en feberfri dag alltså måste jag vara hemma imon med! :(

Min hals bränner sönder och jag har så jävla tråkigt. Får inte heller åka till min polle idag utan han tar mamma hand om. Det är segt.

Vad ska man blogga om nu för tiden vad man gör, vad har jag gjort i helgen?
Fredags blev det jönköping för att fixa det sista med skolan,
Lördags blev det hoppträna min lilla polle :D och det gick jätte bra :), på kvällen blöev det underbar kväll med mycket underbara vänner, Så som Matilda, Emma, Emma, Emma, Nisse, Amanda, Lollo o massa mer :D
Mycket kuul.
Söndagen började med attt vi hämtade Emma sen drog vi till stallet, Där jag red privat lektion för Jenny :), det gick sådär rätt bra men ändå inte :P, Efter det fick jag hoppa bandolera lite :) roligt att få rida bebis :D

Sen blev de hem o sola, så otorligt skönt. Efter det sprang jag ända ner till stan för att möta emma, sen var vi ute och gick i ca 1½ timme :), myyysig, helt underbar människa det dära e asså <3

Kan ju säga att killar är nog bland de konstigaste männiksorna :S:P
De kan aldrig bestämma sig, De gör massa saker för att de tror att de e coola, De följer grupptryck mer en vad vi tjejer gör. De e mer tjejiga en vad man tror. Det e något konstig med de. För de utspelar sig att vara så hårda coola och tål allt. Men igentligen klarar de inte av så mycket. Ingentligen så bryr de sig mer om sig själv och hur och vart de står i andras ögen mer en vad tjejer gör.
Aja hoppas att allt du säger till mig e sant, för jag pallar inte med en massa jobbiga killar xD


Aja jag kommer nog blogga mer idag för jag kommer ha trååååkigt. Hihihih

Puss Granathen (::)




Kommentarer
Postat av: Patrik W

Krya på dig ;)

2010-01-18 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0