Kväll!

Jahaa då har denna sega dag gått förbi den med :(,
Segt har det varit jag har nog gjort nästan samma sak som jag hade gjort på praktiken, förstå gjrode jag frukost till mig själv, sen bakade jag en kaka... Paj med hallon o blåbär mumma :D efter det lagade jag mat till hela familjen så jag har nog inte tappat så himla mycket på min dag faktis :P

Men seg har det varit och jag får heller inte åka uttill stallet. Så nu e mamma uta hos Gunnar!
Aja Lovisa och jag har redigerat lite bilder. Skönt att hon är hemma iaf. Man har sällskap. Och ibland är det bästa sällskapet sin syster. Kors i taket att det dära kom ifrån Rebecca. Men men bättre syster får man faan leta efter.

Nu ligger hon i mitt solarium och jag sitter vid hennes dator, Mohahahhahahaha :D:D
Så nu hittar man en massa bilder :D



Från nyår :)


Puss o kram Granathen ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0