Helgen 29-31/1-2010

Jahaa nu har det varit helg och det har varit en väldigt händelserik helg måste jag säga, men mycket skratt prat och även tårar.

Fredagen började med att jag jobbade tilld kvart över 3 ca. Fick skura hela golven det sista det var mycket jobbigt, men fint blev det!
Aja sen bar det av till simhallen där man träffade underbara Lollo. Solade med henne sen var vi där o träffade lite folk hit och dit.
Sen blev det hem in i duschen och sen göra sig party fiin :)
Spänderarade kvällen/natten på Nisses fest, mycket mycket roligt.

Tyvärr i efter hand blev det inte så bra, men det löser sig, tiden läkar alla såren :)

Lördagen vaknade man ca 12 någon gång, det blev ut till hästen som har sakadat sig! dumma polle som måste busa för mycket i hagen, Han har fått sig ett vackert sår på hans högra bakkota. Duktig häst!! :S
Så nu blir det vila för han ett tag.
Aja
Dagen fortsatte med att åka hem fixa iårdningsig ännu en gång, nu skulle man hem till katta :)
Var där med Sally o Olle o Anton o självklart katta!! Mycket roligt. men blev även mycket fel!
Jag säger bara en sak FÖRLÅT!

Och jag själv mår mycket dåligt över det som hände förlåt men ibland tänker man efter att man gjort något!
Aja även här tiden läker alla såren.......


Nu är det söndag och vid 10 i morse (TIDIGT) gick ajg från katta, mamma hämtade mig halvvägs och sen åkte jag hem tog mig en dusch och la mig o sov till 2 halv 3, låg i sängen till 4.... Känns som en lyckad dag..
Förhoppningsvis kommer jag att kunna sova inatt. men det vet man aldrig. :S


Är helt slut i hela kroppen,, har varit en lång och hård helg, och imonrgon börjar sista veckan på praktiken. Det ska bli jävligt skönt att slippa de tidiga morgorna och slippa laga mat varje dag. Men det ska samtidigt bli segt att börja skola. Det ska bli kul att träffa alla männiksor i min nya klass , men samtigt som det ska bli tråkigt att lämna det underbara dagiset...
Aja en dag kansek jag kommer tillbaka :) hehehhee

Usch är så velig varför jag kan jag aldrig bestämma mig vad jag vill, vad jag känner, vad jag gör, hur mina beslut tars!! :S
Livet är inte en dans på rosor, man behöver motgångar för att kunan gåvidare, det måste ta emot för att man ska kunna bli en bättre männsika. Men med tiden så kommer jag dö lycklig, förhopningsvis....

Jag vill bara att allt ska bli som förr. Då det var enkelt. Då jag var lycklig, då jag visste vad jag ville ha, då jag visste hur jag ville ha det. DÅ JAG VAR JAG!


Nu vet jag inte mycket mer jag ska skriva om, ANDRA AVENYN är i full gång :D <3



Ha det bra alla underbara männsikor! Kram // GRANATHEN^^)


   Vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0