Fredag 8/1-2010

Jahaa då har man varit i skolan för förtsa gången!! :P
Det verkar toppen bra och jag var i skolan mellan 9-10 naaajs :D
På måndag ska ja dit igen fast då börjar jag vid 8:a ska nog föröska få mig en praktik plats. Mycket najs :D

Efter det träffade man världens bästa Linnn <3333333
Och sen umgicks man lite med Tim :) myys:)
Och kvällen var planerad så att jag skulle först o främst gå på bio med Denise och Sara men ingen av de har hört av sig :S så så blev det inte, sen hade ja bestämmt med bästaste Lollo, men hon har annat för sig, o alla e bara upptagna!! bara jag som inte har någon att umgås med ;S


Aja årdnar sig alltid till slut, hoppas alla får en trevlig helg :),

Kram Granathen (::)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad kul att du har börjat i Eksjö! Vad går du för något? :)

2010-01-09 @ 13:45:33
URL: http://kajsee.blogg.se/
Postat av: Rebecca granath

Hej kajsa :D:D as kuul, jag går hotell restaurang som jag gjort innan ;D

2010-01-10 @ 13:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0