6 Januari 2010

Jahaa guud vad fort tiden gåår, nu har det redan gått 6 dagar på det nya året, nästan en hel vecka. Herregud. Och om två dagar börjar man skolan och det vill jag verkligen inte.
Östanå nu då.. Taggatagga, ja ska gå dit själv för alla andra e på praktik, rooligt värre :P

Jullovet har varit helt jävla bäst....
Jag har umgåtts med underbara vänner, så som Matilda, Olivia, Johanna, LINN, Och många fleeeeeer....
Har varit många roliga kvällar på stan, i olika bilar, och hemma hos folk :D
Verkligen ett lov att vara lycklig över..

Har även ridit min griiis :D gud vad underbar han är och vilka längningar han gööör :D Älskar han så otorligt mycket...... Se upp för i vår kommer vi att äga dressyrbanorna ;D...
Har även fått en till häst på ansvaret, Stackars Gudrun har brutit benet, så nu har man Sessan oxå, och herreguud vad jag har saknat den hästen.

Helt underbart att hoppträna henne förra veckan. Vilken jävla underbar häst det är. Och vilka minnen jag har tilsammans med henne.....
Saknat henne sjukt mycket...

Julafton tillbringade jag hemma i mitt hus :D med massa god mat och trevliga människor.
Nyår ägde faan guud vad roligt jag hade med Matilda och Olivia hemma hos mig, sen ner på stann,,,,, :D:D:D
Vakjnade med ett blåslaget knä :S men men.....

Dagarna efter nyår tillbringade jag tillsammans med Matilda och Olivia för mesta tiden. Skridskor åkning med Johanna :D:D:D:D
Och även underbara promenader och filmkvällar med Denise, har saknat den flickan <333



Aja idag blir det e slapp dag, vaknade för ca 1½ timma sen vid ca halv 2 :P det var nog det sköönaste hittills. MEn nu måste man börja vända tillbaka dygnet för på fredag ska man ju te skööölan :P.
Ikväll ska ja även hoppträna Gunnar :D hoppas det går bra :):)


Jag hoppas att alla har haft ett redigt bra jullov som jag har!!!
Puss Graanatheeen ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0