Torsdag 18/2-2010

Torsdag idag och sov till halv 2 typ mycket skönt mår jag säga :)
Städade mitt rum så känner mig redigt duktig....
Efter det bar det av till stallet, där jag först fick rida Casper mycket söt prick det är :), Tackar Pia...
Efter det så gick jag och tog in Saften och så skrittade och travade jag han lite.... Sen blev klockan mycket och jag gick och gjorde mat hit och dit pysslade om hästarna hit och dit och fixade utrustningen inför kvällen.
För nu har jag precis kommit hem för att slänga i mig lite mat..

Sitter här och snart ska jag dra tillbaka till stallet. För vid 8 ska jag och Gunnar hoppträna :):):):):):)
Hoppas det går bra..

Om det inte blir för sen så ska jag kanske åka en sväng till Olivia ikväll.
Imorgon ska Lagun få vila upp benen inför klubbdressyren :)
Ska rida ut Sessan i skogen :)

Mitt lov har jag tillbringat mest tid ute i stallet och det är jag glad för, för så underbart skönt det är att vara där ute... Jag mår så bra av hästarna, <33 Mycket kärlek till dom <33

Nehee nu ska man dra sig iväg igen...... :)
Puss o kram Graanatheen




En sötis bild på Casper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0