Söndag 28/2-2010

Sista Februari och imon är det mars!
Nu är snön påväg bort och det är underbart hoppas bara attt vädermänniskorna får fel om att det ska komma mer snö och kyla i veckan, för nu ska snön bört!!!!!!
Det är bara 2 månader kvar till det e valborg och jag vill hinna träna i sol och värme som förra året, om jag kommer med förståss!! :P
JAg vill inte rida vårspel eller kolla på vårspel i snö :S
Vill ha vår vill ha värme vill att allt ska bli som innan!

Ligger här hemma i sängen och klockan är snart 2 :S har inte gått upp en, finner ingen anledning ser inget hopp, ser inget ljus!!
Kollar man ut igenom fönstret ser man bara en grå himmel, snö överallt och nått som droppar från hus kanten!
Hur kul är det liksom, man ser ingen anledning i till att hitta på nått! Så himla segt, så är det söndag med ännu värre.
För imon är det skola och jag orkar verkligen inte.
Fast man är ju ledig på tisdag så de e chill :D

Men men snart ska man till mormor och fick toppen :)
Aja det händer nått iaf!

Ha de bra alla männsikor// Granathen ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0